2013. június 9., vasárnap

traszológia

mottó :"Bármerre lépnél, bármit érintenél, minden amit öntudatlanul hagysz, néma tanúként fog ellened szolgálni "
                           Dr. Edmond Locard

szülésbehalt hüvelyt lökött ki;
csavaranyában ébredtem,
vékony sötétben.
mosolyukat ormók vágták rám,
majd hánytak ki
ellipszoid kórteremtménybe
ráncos embrióként.

hátam mögött örvénylő csiga,
előttem cél;
süvítve láttam amint
papíron kötnek a tudalattjáró
periszkópjának grafémái,
modellnek ásítanak sírt a vésők,
gyűszűégből szitált fények hullanak vászonra,
kézen fekszenek a bukott hangképzések,
és velem rotának az értékek.

tükrön haladtam át.
félig égett lőport hagytam
nyomdokumentumul
a sugárirányú repedésekben.

izmos pitvarba süllyedtem el.
a vaknyílás felett
lágy ágyúk mormolták a 
handbuck für untersuchungsrichter als system der kriminalistiket,
miközben pap szórta rám
hagyatékaim váddalát.

de ők még ma sem engednek tovább,
görcsösen szorítanak,
mint csecsemőszájak a kiapadt dajkát.
nem tudják:
a hasonlóság nem identitás,
fényképeknek nem testvére a hús.

rágalom-metszetük választja el
egymástól a sohalét és halál harcsaajakát

(csak kihordó.
ravasz.
megtanította puskázni.
ha nem,
most betekarózva
fekhetnék
rezes hengerűrben.)

a nyomozó felnéz.
ki az anya?

                                    senkiházy a.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése